FoxtrotDeltaTango@sh.itjust.works to Science Memes@mander.xyzEnglish · 2 days agoPrediction vs Realitylemmy.worldimagemessage-square61linkfedilinkarrow-up1657arrow-down110file-text
arrow-up1647arrow-down1imagePrediction vs Realitylemmy.worldFoxtrotDeltaTango@sh.itjust.works to Science Memes@mander.xyzEnglish · 2 days agomessage-square61linkfedilinkfile-text
minus-squareRobotsLeftHand@lemmy.worldlinkfedilinkEnglisharrow-up5·15 hours agoMordor In The Middle is my most anticipated new Frankie Muniz project.
minus-squareTheRealLinga@sh.itjust.workslinkfedilinkEnglisharrow-up13·24 hours agoI didn’t know Spain is Middle Earth!!!
minus-squaredustycups@aussie.zonecakelinkfedilinkEnglisharrow-up5·21 hours agoWell hung & dessicated.
minus-squareHanrahan@slrpnk.netlinkfedilinkEnglisharrow-up2·19 hours agoexplosive diarrhoea? or hung like a horse ?
minus-squareHule@lemmy.worldlinkfedilinkEnglisharrow-up3·17 hours agoThe ballsack just expanded to evaporate more.
minus-squareHule@lemmy.worldlinkfedilinkEnglisharrow-up2·17 hours agoWasn’t Mordor to the south? Maybe I’m using the wrong compass…
minus-squareSiegfried@lemmy.worldlinkfedilinkEnglisharrow-up3·1 day agoUy… siempre pueden refugiarse en las ex colonias… digo, aca en argentina todavia safa Esto esta bien jodido, y con el supuesto niño que se viene, no nos van a quedar dientes
minus-squareInternetCitizen2@lemmy.worldlinkfedilinkEnglisharrow-up3·1 day ago¿Sigue Argentina esperando que la salve el mercado libre?
minus-squareSiegfried@lemmy.worldlinkfedilinkEnglisharrow-up4·1 day agoArgentina esta nadando en mierda desde hace 100 años, no desde que sus diarios se acordaron de donde estamos. Lo unico que espera argentina es que messi traiga otra copa.
I’m from Spain
Mordor In The Middle is my most anticipated new Frankie Muniz project.
I didn’t know Spain is Middle Earth!!!
This Summer for sure
Well hung & dessicated.
explosive diarrhoea? or hung like a horse ?
The ballsack just expanded to evaporate more.
Wasn’t Mordor to the south?
Maybe I’m using the wrong compass…
Uy… siempre pueden refugiarse en las ex colonias… digo, aca en argentina todavia safa
Esto esta bien jodido, y con el supuesto niño que se viene, no nos van a quedar dientes
¿Sigue Argentina esperando que la salve el mercado libre?
Argentina esta nadando en mierda desde hace 100 años, no desde que sus diarios se acordaron de donde estamos.
Lo unico que espera argentina es que messi traiga otra copa.